zaterdag 15 februari 2014

Goedemorgen!

Goedemorgen,

Wat was vorig weekend heerlijk! Niet alleen omdat de bank echt helemaal geweldig was en ik nu dus iedere dag geniet van mijn steeds gezelliger wordende huis, luisterend naar een af en toe wat krakende plaat. 

Oh oh oh wat een verwennerij was dat vorige week. De Crosley is helemaal top, een lp van Lenny kravitz erbij. Lekker gesnuffeld tussen de oude platen bij pa en ma, Bob Marley ertussenuit gehaald, nice! 


Even een sfeerbeeld proberen te schetsen, met zijn allen aan de tafel (2 op de bank), iets lekkers op tafel en een spelletje carcassonne, muziekje erbij en ik geniet met volle teugen. Natuurlijk is het hier, helaas, niet iedere dag zo pais en vree maar wat wil je ook met een puberende zoon, zucht. 
Op zondag lieten we die zoon dus ook maar in zijn sop gaar koken en gingen wij, met z'n vieren, nog lekker een schat zoeken. Hoofd in de wind, puzzelend op de verschillende way points en na afloop warme choco (met marshmallows)! Een weekend waarbij de batterij weer goed opgeladen wordt.


Weekje is weer voorbij, was ook weer enerverend. Middag naar Hoogerheide voor een bezoek aan de opleiding vliegtuigtechniek, in een volgend leven word ik vliegtuigmonteur of docent vliegtuigtechniek haha. Afronden van weken werk van de leerlingen met een dagje presentaties beluisteren en beoordelen en m'n laatste cursusavond NLP, was erg leerzaam en ogen openend.



Nu is het weer zaterdag en ga ik zo dochterlief aanmoedigen op het hockeyveld, straks lekker de keuken in voor havermoutkoeken en wat lekkere receptjes welke ik uit de nieuwe Delicious heb gehaald (cannelloni met wilde spinazie voor vandaag en zuurkoolschotel met zalm voor morgen).

Vanavond of vanmiddag verder aan een nieuw project, kon (samen met Vieve) de verleiding van een mooie bol wol niet weerstaan en ben ik een col aan het breien voor haar. 

Ook weer mijn "huiswerk" van de Crochet Along afhaken en misschien nog wat toeren aan mijn sjaal.

Fijn weekend.

-Xx Maud-

2 opmerkingen:

  1. heerlijk om te lezen dat het bij jullie niet anders gaat dan hier, hier ook een puberende zoon de emoties en zijn humeur vliegen alle kanten op (behalve de goede), ha, ha. inderdaad thuis laten en in zijn sop gaar koken en zelf gewoon doen waar je zin in hebt en in ons geval vandaag lekker met dochter naar de carnavals winkel een gouden kroontje kopen, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie bank! En wat ben je lekker druk met allerlei leuke dingen :), leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.