dinsdag 31 december 2013

Verjaardags kadootje P


Gisteren het verjaardags kadootje van mijn lief verzilverd en het was super.

Rond 4 uur naar Amsterdam gereden met hartje centrum op de navigatie, pfft dan ben ik blij dat ik niet zelf hoef te rijden, wat een drukte en donker en regen, niet mijn ding.
Op zoek naar een parkeerplaats, kom we rijden deze straat in wie weet is hier een plaatsje, jawel gelukt. Even de parkmobile activeren, welke straat is het...... Pieter Corneliszoon Hooft, hé we staan gewoon in de P.C. Hooft straat, haha. Even doorheen gelopen maar het was nat en koud en ik moest plassen. Op zoek naar een restaurantje of eetcafétje. Viel nog niet mee, eerste gezellige café (Hans en Grietje) was een lunch café, tweede zat helemaal vol en toen zagen we een sushi bar, redelijk fel verlicht met veel wit dus op het eerste gezicht niet meteen ons ding, maar we houden allebei heel erg van sushi dus vooruit maar. We hadden ook niet heel veel tijd meer want om half 8 begon het voorprogramma al in Paradiso. 
Het was super! Heerlijke sushi, goed glas wijn mmm.
Er kwam sushi voorbij op een lopende band op verschillende gekleurde bordjes (de kleur van de bordjes bepaalt de prijs) en dan dus kiezen.



Wat een heerlijk begin van de avond, we hebben zitten smullen en genoten van deze nieuwe ervaring.

Om half 8 richting Paradiso voor het concert van van Dik Hout. 
Bijna 16 jaar geleden gaf ik P een cd voor zijn verjaardag, de cd van van Dik Hout genaamd vier weken omdat we die dag ook 4 weken verkering hadden. Deze cd hebben we grijs gedraaid in het begin van onze verkeringstijd en het nummer laat het gaan, laat het vallen, laat het los blèèrden we altijd keihard mee in de auto. Het was geen toepasselijk nummer voor op een bruiloft anders hadden we die wel gekozen. Nu gaf ik P twee concertkaartjes voor zijn verjaardag, een jubileum concert.
We blèèrden weer mee en genoten samen van deze herinneringen. Het was een top avond.



We gaan er, samen met ons mooie gezin, weer een mooi jaar van maken.

Heel veel liefs Maud






2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit te lezen en ook dat jullie na 16 jaar nog steeds gelukkig zijn. Ik wens jullie een mooi jaar toe met je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maud, je hebt gereageerd op mijn kleine give-away. En jij hebt gewonnen! ( kijk maar naar mijn blog )
    Hiep hiep hoera!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.