woensdag 25 december 2013

Kerstmis


Tja en dan is het kerstochtend. Wat vind ik ervan?
Ik geniet altijd enorm van mijn versierde huis en wil de boom wel een jaar lang in huis (2 januari ben ik hem dan volledig beu en moet hij weg en wil ik rust en ruimte, hoezo wispelturig?).
Maar kerst zelf? Ik zie er ieder jaar een beetje tegenop, waarom toch? Ik hou enorm van lekker eten en als dat dan met veel mensen is wordt het alleen maar fijner maar toch bekruipt me ieder jaar het gevoel dat ik niet wil. Ik kan nou niet zeggen wat het is maar het beste is, het valt me ieder jaar weer mee en zeg ik eerlijk dat het gezellig was maar toch.
Vandaag dus gezellig samenzijn met de familie, een spelletje, lekker eten en morgen tijd voor mezelf (en gezin). In ons oude kloffie de biesbos in met de hond, warme chocoldemelk en eten voor de tv.

Afgelopen dagen aten we al twee keer samen met lieve vrienden (dat vind ik dus echt heerlijk), beetje koken, lekker bijkletsen, wijntje erbij maar dan in een niet verplichte setting, ik denk dat dat het is.

Ik maakte nog een leuk kadootje voor een vriendinnetje:


Ik vond het idee op Pinterest.
Ik haakte verder aan mijn vest want er ligt alweer een nieuw project te wachten, een mooie col voor een collega, haken met mohair, leuk! 
Deze week ook de accu opgeladen in de sauna met mijn lief. Dagje niets doen (moet ik me echt aan overgeven want ik wil altijd wel iets doen), lekker eten, beetje lezen.

Oja en nog wat: stoel 1 van mijn stoelenproject is (bijna) af. Nog een paar sierspijkers erin, een waslaag op het hout en van die vilt dingetjes onder de poten en hij is af, met dank aan het lieve vriendinnetje wat kwam eten. Hij is echt prachtig geworden. Als ik wat meer licht heb zal ik hem fotograferen.

Geniet van de kerstdagen op een manier welke bij je past!

-Xx Maud-



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.