zondag 10 november 2013

Party is over


Zo 3 weekends of weekenden van feestjes overleefd. "Grote mensen" feest in weekend 1, slaapfeestje voor onze 11-jarige dochter in weekend 2 en gisteren feestje 3, de makkelijkste van de drie, want mijn lief ging, samen met mijn broer, met 7 pubers naar de bios (Jackass is niet aan mij besteed). Ik ruimde de friet, chips en game rommel op en plofte met dochterlief op de bank, heerlijk. Thnx bro!!

Alle vlaggenlijnen liggen weer in de kast, balonnen zijn lek geprikt en de rust is terug, welliswaar niet voor lang (de rust dan) want morgen begint de voorbereiding voor het grote sinterklaasfeest weer. 
Om even tot rust te komen koos ik vandaag voor mezelf. We hadden kaarten voor Nac-PSV maar ik bedankte (niet zo moeilijk hoor, ben geen enorme voetbalfan), ik stuurde een vriendin een berichtje dat ik niet naar de "fair" kon komen waar zij een kraam had (sorry lief vriendinnetje). Vind zoiets altijd erg moeilijk om af te zeggen maar soms is het beter.
We ontbeten dus heerlijk relaxed, gingen in oud kloffie richting bos, dronken daar heerlijke cappucinno in de zon en eenmaal thuis vetrok manlief richting voetbalstadion en opende ik mijn blik kalk verf.


Twee van de vier stoeltjes zijn geverfd (eerste laag) en ik ben meer dan tevreden, wat een toffe kleur en prettige verf om mee te verven, heerlijk.
Verder maakte ik een lekkere vegetarische cannelloni waar we net van hebben gesmuld. 
Helaas is het weekend weer bijna voorbij en staan er twee hysterische weken voor de deur vol nakijkwerk, cursussen en vergaderingen (naast de gewone lessen) maar we zijn heerlijk opgeladen en kunnen er weer tegen. Nu snel de kindjes naar bed en lekker op de bank met Penoza.
Fijne avond.

-Xx Maud-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.