zondag 13 oktober 2013

Herfst

Veel mopper berichten op de sociale media vandaag over het weer maar ik heb genoten.
Lekkere pyjama dag vandaag, allereerst werd er een ontbijtje voor me gemaakt (normaal ben ik de vroege vogel) zodat ik nog heerlijk wat kon lezen in bed.
Ontbijten, vandaag verse croissants terwijl ik mezelf gisteren trakteerde op


Home made granola met kokos en yoghurt, ook lekker.
Toen, helaas, nog wat huishoudelijke klusjes maar snel over op de vakantie stand. Taart "bakken". Recept gezocht in de AH taart en mmm wat staan daar lekkere dingen in. Voor vandaag werd het een stroopwafeltaart, een blijvertje want we hebben gesmuld.


Nu lekker verder fröbelen aan de herfstswap want de deadline nadert. 
Al mijn knutsels zijn klaar en ik ben meer dan tevreden, wat is het leuk geworden. Morgen even foto's maken en dan naar het postkantoor, even de ontvangster een mailtje gestuurd dat ze voor de brievenbus kan gaan liggen. Toen kwam de teleurstelling, krijg je een mail terug dat ik te laat ben. Dead line is 15 oktober let wel vóór 15 oktober en nu komt het pakje pas 15 okt aan dus te laat. 
Gelukkig zei mijn dochter, mama gelukkig ben jij niet zo maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer om iets op te sturen maar ik heb ook iets van haar gekregen (en iets super leuks, zie vorige post) dus ik laat me niet kennen en stuur gewoon een superleuk pakketje op.
Zo dit moest ik even kwijt, zo stom dit.

Verder leuke kringloop vondsten deze week, weefgetouw:


Leuk kaartspel:


En, oja een gehaakte vlaggenlijn te koop, leuk kraamkadootje. 10 vlaggen, zal even totale lengte meten.


Ik ga genieten van mijn vakantie en starten met een nieuw project nu de herfstswap (op tijd ;-)) klaar is.

-Xx Maud-





2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat zo´n swap dan net op een teleurstelling uitloopt, terwijl het zo goedbedoelt is. Die stroopwafeltaart ziet er héél lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teleurstellende reactie,,,Leuk je weefcreatie!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.