dinsdag 4 juni 2013

Counting down

Aftellen!
Nog welgeteld 4 uurtjes echt lesgeven en dan......
bijna vakantie, 7 hele lange heerlijke weken vrij maar voor het zover is moet er nog behoorlijk wat gebeuren. 
O.a. afstuderen, klein detail ha.
Maar dat mag de pret niet drukken ik geniet al van het vooruitzicht. 
We genoten op het werk nog even na van een goed geslaagd gala bal.


Gisteren had ik een vrije avond, had de hele dag hard gewerkt en kreeg vrij af van mezelf en omdat ik toch achter de strijkplank stond (werkvrij maar helaas niet huishoud vrij) versierde ik een t-shirt voor mezelf (kreeg vandaag zelfs een compliment).


Vandaag bakte ik en knutselde dochterlief wat afscheidscadeautjes voor het juf en meester feest van morgen.


Nu nog aan de slag voor de juffen van onze jongste (leuk gehaakt cadeautje in m'n hoofd) maar eerst echt even vrij met een boek op de bank. 
Fijne avond.

-Xx Maud-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.