donderdag 20 juni 2013

Atelier

Dit weekend heeft manlief mijn glasatelier afgemaakt!
Een lang gekoesterde droom, een eigen plekje waar ik lekker kan experimenteren met heet glas. De spullen stonden alweer 2 jaar in de kelder wegens tijd en ruimte gebrek maar nu heb ik dan eindelijk een eigen plekje en tijd, wat wil een mens nog meer?
Gisteren m'n eerste kraal geprobeerd en vandaag al het glas tevoorschijn getoverd, wat is het veel, heerlijk al die kleurtjes.
De kralen van vandaag staan af te koelen, morgen kan ik ze bekijken en zal ik snel wat foto's laten zien, nu lees ik eerst m'n boek uit (heerlijk zoveel tijd in de avond, geen studeerwerk dat roept).




Dit is tevens een experiment met het schrijven van een blogbericht op mijn afstudeer kadootje, een iPad mini. Eens kijken of het wat is.

Fijne avond.

-Xx Maud-

2 opmerkingen:

  1. de ipad werkt!!! Fijn eigen plekje waar je alles kan laten staan!
    Ik heb vandaag ook weer een blogje geschreven maar ik word wel een beetje simpel van de omslachtige manier van "leuke" foto's plaatsen. doe jij dat echt via Picasa?? het is zo'n gedoe om de nieuwste foto's daarop te krijgen.... vrees dat ik iets fout doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel knutselplezier in je nieuwe atelier! Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.