zondag 24 februari 2013

Afgelopen week en inspiratie

Goedemiddag,

De wereld is wederom wit vandaag. Tja wat vind ik daarvan? Ik las deze week deze spreuk en daar klamp ik me maar aan vast:

 Het komt dus vast goed, snel......

Verder had ik deze week een heerlijke verjaardag, Amsterdam was erg leuk en de onverwachte attenties waren nog wel het leukst, zoals een bosje bloemen van een vriendinnetje (de tulpen, de andere kocht ik zelf).




Wat deed ik deze week nog meer?
Ik ging met de jongste naar het grote Zweedse warenhuis en verwende hem en mezelf.

Is dat servies niet te leuk? Ik drink dus de hele dag koffie, geserveerd door Storm. Gezellig hoor.
Mooie kaarten voor mezelf, niet echt want ze gaan op de post naar........ Leuk voor postcrossing. Ontving deze week kaarten uit oa China en Rusland.

Gisteren haakte ik verder aan 1 van mijn projecten en vanochtend maakte ik een heerlijk, gezond ontbijtje.



De pitjes op de foto met de sinaasappels zijn voor de granola die ik maakte, zal een recept plaatsen deze week.

Als laatste tijd voor wat inspiratie, ik zag vanochtend, tijdens mijn blog-rondje een hele leuke hartjes-slinger.


De werkbeschrijving vindt je op dit blog.

Fijne zondag.
-Xx Maud-

Ps. Een reactie is lief.


1 opmerking:

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.