woensdag 30 januari 2013

Lovely day

Wat is het een heerlijke dag, de regen heeft plaats gemaakt voor de zon en we komen net terug van een rondje op de fiets.
Boodschapjes doen en leesvoer halen bij de bibliotheek.


Heerlijk vind ik dat, boeken op voorraad (niet dat ik er altijd aan toekom maar het idee is fijn).

Kopje koffie met de zon die binnen schijnt (zie je het op de foto van de boeken?).



Toen kwam de postbode en toen kon mijn dag helemaal niet meer stuk. Ik had namelijk een swap "gewonnen" op de blog van ingthings. Toffe vintage oorbellen maar daarnaast zaten er nog meer kleine kadootjes bij. Dit is (denk ik) zoals snailmail voelt. I love it. Ingrid bedankt.




Nu bedenken wat ik terug ga sturen, mmm moeilijk.
Fijne dag nog.
Ga mezelf (na 2 avonden werken) trakteren op een avond vrij.
Haken ofzo.

-Xx Maud-

1 opmerking:

  1. hey hallo, ik kom ook even hier kijken!
    Fijne post van ingthings. En inderdaad fijn die boeken en zon in huis.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.