zondag 6 januari 2013

Laatste vakantiedag

Dat was hem dan weer, de laatste dag van de vakantie. 
En je vraagt je misschien af, was het een fijne dag? Wat zal ik zeggen? Tja het was een goede dag, geen super dag waarin we lekker buiten waren, in huis rommelden en creatief bezig waren (dat zijn de dagen waar ik zo vreselijk van hou) maar wat deden we dan wel?
We hadden een heerlijk begin van de dag, cappuccino, blogjes lezen, croissants in de oven heerlijk en toen....
gingen we zwemmen. Absoluut niet mijn hobby, in de zomer ja maar in de winter in zo'n heet binnenbad, brrr. Maar goed de kinderen vonden het super dus was mama ook blij.
Thuis gekomen moest het er toch eens van komen, het verwezenlijken van mijn goede voornemen ofwel lessen voorbereiden, nakijken en mailtjes verzenden zodat ik morgen aan de slag kan met mijn afstudeer onderzoek. Zo gezegd zo gedaan.
De vakantie is dus echt voorbij maar:


Deze kwam ik tegen op de blog van Zoete kers en die vond ik zo mooi. Over vijf weken hebben we voorjaarsvakantie en tot die tijd probeer ik me niet druk te maken en vooral te doen. 
Hard werken aan mijn studie, hardlopen, gezond eten en genieten.

De kinderen hadden wel een super dag. Na het zwemmen leefden ze zich uit met de nieuwe cake pop maker, chocopasta, marsepein etc en de resultaten proeven we zo bij de koffie (het is tenslotte nog vakantie)!


Ik ga nog even wat leerlingen mailen zodat we dinsdag het jaar goed kunnen starten met een (hopelijk) leuke les en dan op de bank heerlijke Penoza 2 kijken.

Fijne avond.

Oja bedankt voor alle reacties, daar werd ik vandaag dan weer wel heel erg blij van.

-Xx Maud-

3 opmerkingen:

  1. op naar de volgende vakantie met het gennieten van de afgelopen vakantie in je achterhoofd!Nu weer hard aan de slag en tussendoor toch lekker genieten!
    Groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werk ze maar weer ! Je zit zo weer in het ritme. Na 1 minuut ofzo ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook zo'n soort laatste dag. Nakijken, cijfers invoeren, eindelijk die fotoalbums van de kinderen eens bijwerken. Maar gelukkig ook lekker buiten geweest en gezellig theegedronken met de buren en hun kindjes. Het zit er weer even op, tot dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.