vrijdag 4 januari 2013

Good start of 2013

2013 goed begonnen.
Nog steeds vakantie, 1 van de voordelen van het werken in het onderwijs!
2 januari lekker weer eens een ronde van 10 kilometer hard gelopen, gevolgd met een lekker gezond ontbijtje. Weg met al dat ongezonde eten (erg lekker maar ben er nu een beetje klaar mee).
Daarna m'n huis onder handen genomen.
Kerstboom eruit en voorjaar erin.



Was er ineens ook weer ruimte voor mijn manden met (opgeruimde) wol, katoen en zpagetti.
Ik was ook lekker creatief bezig. Maakte mijn XXL-breiwerk af.
Ben er ontzettend blij mee, heerlijk warm en stoer!

Verder ben ik altijd van het 2 dingen (of meer) tegelijk doen (terwijl ik dit bericht typ loop ik op en neer naar de keuken waar ze cake pops aan het maken zijn, boor ik een houder voor de lolly's in elkaar afijn dat soort dingen) 
Ik haakte wat toeren aan mijn ripple plaid terwijl onze jongste in bad zat (goed voornemen, eerst oude werkstukken afmaken) en ik zat achter mijn naaimachine om wat vlaggen in elkaar te stikken.


Verder was onze jongste erg blij zijn naam in het nieuwe Woezel en Pip boek tegen te komen (Storm).
Nu is het tijd voor een cappuccino en een cake-pop.
Fijne dag.

-Xx Maud-

1 opmerking:

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.