woensdag 9 januari 2013

Back to normal life

Het gewone leven is weer volop in bedrijf. Kinderen naar school, manlief aan het werk, ik weer werken en studeren. Kortom vakantie is weer (bijna) vergeten.
Onze kleine Storm begon maandag in een nieuwe groep en hij werd warm verwelkomd.


Dat was nog eens leuk het nieuwe jaar op school beginnen.
Ikzelf draaide maandag een nieuwe dag op mijn 365 dagen kalender van Flow (wat ben ik toch blij met dit heerlijke blad) en daar zag ik een erg mooie spreuk voor mij als juf.


Ik hoop dat veel leerlingen dit jaar, met mij, de deur door gaan.

Vanmiddag ging ik met mijn moeder op pad om een authentieke letterbak voor onze dochter op te halen, welke zij, samen met oma, had uitgezocht en pikten we meteen een brocante beeld op bij een naast gelegen zaakje (voor m'n moeder).
Tja en dan, dan sta je in een brocante zaakje met erg veel oud speelgoed. Van dat mooie ijzeren spul in prachtige kleuren. Ik kreeg 2 dingetjes van mijn moeder. Voor mijn verjaardag (eind februari hihi). En wat ben ik er blij mee.


Het is misschien niet echt goed te zien maar het is zo'n oud muziek doosje en dan dat paardje met dat mannetje erop. Ik ga hier zeker vaker komen (niet te vaak, dat is gevaarlijk voor mijn portemonnee).
Nu ga ik toch nog maar even wat werken. Morgen een erg lange dag voor de boeg, hele dag les en dan nog een ouderavond maar dan is het weekend. Hopelijk dan weer tijd voor wat projectjes.
Deze week al wel 5 kaarten verstuurd met Post Crossing.
Fijne avond.

-Xx Maud-

2 opmerkingen:

  1. Leuk zo op je vensterbank ;-)!!!!
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuk kadootje! Lief van je moeder.
    Werk ze morgen en dan genieten van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.