dinsdag 1 januari 2013

2013

Het nieuwe jaar is begonnen.
Goede voornemens vliegen je om je oren en dus laat ook ik m'n gedachten gaan over afgelopen jaar en het jaar dat voor me ligt.
Ik ben tevreden met m'n leven dus echte voornemens heb ik niet. Doen wat ik nu ook doe.
Ja 1 ding wil ik bereiken in 2013 en dat is het afronden van mijn studie en dat gaat lukken, zeker!
Verder zijn er wel dingen die op mijn verlanglijstje staan zoals het leren quilten, meer tijd om te snuffelen op Pinterest etc.
Kleine voorzet is gegeven op Pinterest en heb meteen gespeeld met het maken van een collage, ja die blog wil ik graag mooier hebben.


Blijven jullie m'n blog bekijken in 2013? Ik hoop het.
Nu is het tijd voor een lekker glas wijn en m'n brei-werk want genieten dat blijven we zeker doen.
Fijne avond.
-Xx Maud-

2 opmerkingen:

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.