zaterdag 15 december 2012

Zeepworkshop

MauDDecO was weer even terug vandaag en wel voor een zeepworkshop. Een paar weken geleden werd ik weer eens gevraagd voor een kinderfeestje zeep gieten. Ik ben daar, door mijn studie, mee gestopt maar voorheen was ik wekelijks in de weer met zeep en kralen (sieraden maken) tijdens kinderfeestjes. Erg leuk maar de tijd ontbreekt op dit moment.
Maar als ze je dan vragen........
Vanmiddag dus met alle spullen richting Dussen voor een tienerfuif. 7 meiden die giechelden over boy bands etc.
Gezellig.


Het feest werd compleet gemaakt met een workshop nat-vilten door de moeder van de jarige en ik bleef gezellig even thee drinken (en wederom inspiratie opdoen).


Al met al een geslaagde creatieve middag.
Vanavond verder met mijn gehaakte boompjes en sterren.


 Fijne avond.
-Xx Maud-


1 opmerking:

  1. Het was inderdaad gezellig, alle meiden naar huis met een leuk tasje gevuld met geurige zeepjes. PS. De sterren en boompjes zien er schitterend uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.