woensdag 26 december 2012

Mijn kerstgevoel

Goedemorgen,
Tweede kerstdag.
Mijn gevoel rond kerst is altijd een beetje dubbel, hou ontzettend van gezelligheid en lekker eten maar de verplichtingen rondom kerst staan me tegen.
Gisteren een heerlijke maar toch ook wel verplichte dag achter de rug vandaag tijd met m'n gezin.
Zo de laarzen aan en een oude broek en hup het bos in voor een ronde geocachen met de hond dan lekker haken, breien etc.
Geen spannend kerstdiner maar hapjes op tafel en film kijken op de bank. Mam maken we dan weer een thuisbioscoop? Ofwel de film met de beamer projecteren op de muur, heerlijk.

De dagen voor kerst maakte ik mijn Round Robin boekje klaar voor verzending en haakte ik dit:


Borduurde ik dit:

En maakte onze dochter met haar logeetje deze cake:


Geniet van deze dag.
-Xx Maud-

1 opmerking:

  1. Ooo, heerlijk zo'n bioscoop thuis op 2e Kerstdag ! Ik teken ervoor ! Cute little foxy btw...;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.