zondag 16 december 2012

Lieve meisjes

Er zijn in onze omgeving maar liefst 6 kleine meisjes geboren. Vanochtend mocht ik heel voorzichtig knuffelen met baby Floortje, een klein wondertje die op 12-12-12 het levenslicht zag. De helft van het geboortegewicht van onze jongste telg, dat was dan wel een reus van zo'n 5178 gram (!!).
Ik heb nog nooit zo'n klein mensje vastgehouden maar wat is ze mooi! Lief vriendinnetje dat heb je mooi voor elkaar!
Verder zagen we gisteren deze foto:
Het lieve kleine handje van Fee, het mooie meisje van mijn nicht Maaike (http://www.pronckenpraal.nl/). Hopelijk zullen we ook haar snel in het echt bewonderen, heb zo'n leuk kadootje gekocht, al zeg ik het zelf.
Weinig fröbel-tijd vandaag omdat ik zo'n 100 toetsen moet nakijken, keerzijde van het docentenvak, en we vanmiddag lekker gaan borrelen bij vrienden. Da's dan weer wel erg gezellig.

Ik ga wel het quilt-avontuur aan. Ga zometeen een lineaal, rolmes en snijmat bestellen en dan kan ik bijna niet wachten tot de eerste betselling gedaan kan worden op deze site en ik weer lekker aan iets nieuws kan beginnen.

Fijne zondag.
-Xx Maud-


2 opmerkingen:

  1. Super leuke blog, leuk om te lezen Maud! Helaas weinig tijd voor de leuke knutsel en diy ideeen. Liefs, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke quiltwinkel: "de leur" in etten leur.
    En als je nog kleine stukjes stof nodig hebt dan mag je in mijn voorraad ook wel kijken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.