zaterdag 29 december 2012

Counting my Blessings

Het was weer eens zo'n dag, een dag waarop ik gegrepen werd door de mooie dingen die het leven mij te bieden hebben. Gelukkig ben ik me enorm bewust van deze blessings en geniet ik hier iedere keer weer van. Vandaag waren het de volgende dingen:
de tekening die onze jongste voor me maakte:

Mijn ontzettende gave breiproject XXL welke erg mooi gaat worden (denk ik zelf):

Het kerstkado van mijn werk (kregen een bon en daar bestelde ik deze boeken van):


Maar het meest genoot ik vandaag van het kletsen met m'n lieve vriendin. Beide hebben we een druk leven met kinderen maar als we elkaar zien dan kletsen we, drinken we cappuccino, kletsen we nog meer, drinken we thee en haken we wat met een wijntje.
Deze momenten zijn waardevol en daar geniet ik van.
-Xx Maud-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het ontzettend leuk vinden als je een berichtje achter laat.